Accepterad Joohn | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joohn

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
17
Användarnamn: Joohn

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Hur gammal är du? 2006 (14år)

Vad heter du på discord? Joohn#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 12-18 och sedan brukar jag komma in runt 12 och spela till 2 halv 3 tiden.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag brukar mötas på folk som bryter mot regler. Jag kan alla regler jäkligt bra! Ser mycket folk som kör för snabbt i stan å rdmar, vdmar och går ooc i spelet. Jag är bra på att lyssna på andra som har bekymmer och jag lyssnar alltid på dem andra och försöker lösa saker och ting. och samtidigt underlätta arbetet för staffsen och svara på report och om dom har en bra anledning så tillkallar ja staffs så kan ja som servervakt svara på report.

Varför vill du bli servervakt? För jag känner att jag hade bidragit mycket då jag oftast bara åker runt och rpar med folk så kommer det sig att folk inte håller sig till rp och snackar ooc i bland annat /me och annat eller gör orealistiska saker. Plus hade alltid varit kul att kunna hjälpa till på servern då det kan vara jobbigt för alla admins/mods att hålla koll på 100+ spelare samtidigt och både svara på folks reports. Då man själv spelar på servern så är man ju med om saker som inte staffsen ser som folk gör på servern.

Är du whitelistad på serven? Stämmer.

Har du varit bannad på serven förut? Ja, en gång för combattlogging

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka