Antagen jonte_._. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte_._.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? jonte_._.

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit det tidigare och det var en av dem roligaste veckorna jag har haft på servern. Det var roligt att lära känna folk i staffteamet och ta in nya medlemmar till servern. Jag vill nu bli det igen efetrsom jag har lite mer tid på händerna igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har varit det tidigare och det gick mycket bra. Jag blev erfaren MA sedan helper och nu vill jag bli det igen. Jag kommer också göra ett bra jobb och ta forumet varje dag och intervjuer så ofta som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man själv vill bli bemött. Man ska vara sjyst, visa respekt och inte trycka ner folk bara för att dem kanske inte vet vissa saker eller regler.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill ge alla en chans att komma in på servern, oavsätt bakgrund. Men jag vet också alla riktlinjer vi ska följa för att släppa in nya spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna och bete sig på ett bra sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till att de jag "ger" medlem till sköter sig och att jag aktivt tar intervjuer och hjälper till på forumet. Jag har också ansvar att inte abusea mina perms, dvs: Inte ge någon medlem bara för att jag känner den personen, eller att jag abusear mina perms ingame som att ressa mig själv bara för att jag kan eller banna någon bara för att de sa något förolämpande till mig.

Hur ser din aktivitetet ut? Mycket, både vardager i skolan och på helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har varit detta innan och kan mina saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka