A364 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A364

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? sinkan.cfx

Ange ditt födelsedatum 1 September 2013

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag gillar att hjälpa folk att ta folks ansökan men då jag även har varit det på massa andra servers innan och jag vill testa och vara det på unive sen lägger jag även min tid på detta kommer även ta intervjuer ofta då folk vill ta intervjuer

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kan mycket om medlemskap ansvarig e mogen osv sen gillar jag även Medlemskap ansvarig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom trevligt,snällt,bra man ska ha bra attityd och inte vara arg mot folk men ska vara jätte jätte snäll

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla ska ha chansen till att vara medlem på unive men dem måste ju också vara stabila för att inte förstöra i avena så jag kommer behandla alla lika bra och om jag inte tycker att ansökningen var bra så kommer jag neka den och förklara varför jag valde att neka den så dem kan utveckla den mer så att alla på unive sköter sig. Om jag blir medlemskaps ansvarig så lovar jag att unive kommer få bra medlemmar samt visa aktivitet

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna,kunna rpa kunna ha det kul och inte lalla på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv o hjälpa folk

Hur ser din aktivitetet ut? Jag e aktiv från 9-10 till 21-02

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka