- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/
Vad är ditt namn i verkligheten? johan
Vad är ditt discord namn? JJ Abdison#5875
Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007
Berätta om din karaktär. JJ abdison har kommit från irak till denna staden han har väldigt svår uppväxt för i irak är det krig hela tiden men när han kom till denna stan så ändras det för han det känndes som en helt nytt liv han är född 1990 samt 31 år gammal han har tusen känslor i huvudet men hans bästa känslor är när han är omtänksam mot alla och väldig snäll. JJ gillar att jobba riktigt hårt för sen när han fått sin lön så gillar han att köpa nya bilar för han älskar nya bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag som spelare är väldig aktiv spelare med erfaren rp jag kommer bidra en bra rp runt mig på hög nivå och hjälpa andra med deras grejer om man frågar mig grejer som tillexempel vad är metagaming osv kommer jag alltid stå upp för dom och hjälpa dom.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar roleplay servers så jag fråga runt folk och dom rekommendera den servern starkt så jag testa den och jag gillade den.
Hur hittade du Unive? Folk rekommendera den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att njuta av en god tid och träffa nya goda människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att nå så bra rp som möjligt och få ett roligt jobb som jag gillar att jobba i och träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive tycker det är roligt här.
Vad är ditt namn i verkligheten? johan
Vad är ditt discord namn? JJ Abdison#5875
Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007
Berätta om din karaktär. JJ abdison har kommit från irak till denna staden han har väldigt svår uppväxt för i irak är det krig hela tiden men när han kom till denna stan så ändras det för han det känndes som en helt nytt liv han är född 1990 samt 31 år gammal han har tusen känslor i huvudet men hans bästa känslor är när han är omtänksam mot alla och väldig snäll. JJ gillar att jobba riktigt hårt för sen när han fått sin lön så gillar han att köpa nya bilar för han älskar nya bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag som spelare är väldig aktiv spelare med erfaren rp jag kommer bidra en bra rp runt mig på hög nivå och hjälpa andra med deras grejer om man frågar mig grejer som tillexempel vad är metagaming osv kommer jag alltid stå upp för dom och hjälpa dom.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar roleplay servers så jag fråga runt folk och dom rekommendera den servern starkt så jag testa den och jag gillade den.
Hur hittade du Unive? Folk rekommendera den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att njuta av en god tid och träffa nya goda människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att nå så bra rp som möjligt och få ett roligt jobb som jag gillar att jobba i och träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive tycker det är roligt här.