Accepterad Kumgengabbe | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kumgengabbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabriel0321

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon Möller 56 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff modig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simon Möller kommer från en familj långt nere i Sverige när han var liten så bodde han så långt ner att han inte kunde gå i skolan när han var liten då det inte fanns några skolor istället så fick han jobba hos sin farfars jobb där han jobbade och arbeta sig uppåt ända sedan tio år Han hade ganska jobbigt liv med mycket saker som hände där. Hans föräldrar försvann och han blev lämnad själv med sin morfar. Han är väldigt glad och tycker om att göra roliga saker göra. Hans framtidsplaner är att börja jobba inom polisen eller något annat ställe där han gillar att att jobba då han har varit hans mål med sitt liv är att försöka få tillbaka sina vänner i staden som han har haft tidigare. Han bodde här i den här staden tidigare och har flytta tillbaka igen för att prova på något nytt. Simon Möller-re kommer nu återigen förringa sig med sina vänner i staden och faktiskt kunna komma tillbaka och jag har några roligt att göra för att fixa jobba med mera. Han gillar att jobba och hålla på hans mål med mål är också att träffa nya vänner och känna av att träffa nya bekanta i stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? "Hej alla! Jag är här för att bidra med kreativitet och engagemang på vår RP-server. Jag kan hjälpa till att skapa intressanta berättelser och karaktärer, samt bidra med idéer för olika scenarier. Dessutom är jag alltid öppen för samarbeten och diskussioner för att göra vår gemenskap ännu bättre. Ser fram emot att spela och skapa minnen tillsammans!"

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motparten betyder att det inte är bara du som ska vinna hela tiden det är menas med att du måste också kunna förlora och kunna vinna precis som det skulle spelet, hockeyspel eller fotbollsspel. Det måste kunna ta att du ska kunna förlora scenarion och utan det blir arg. Det handlar liksom inte bara om att vinna hela tiden och det är inget roligt sen seriös RP heller man förlorar på riktigt man vinner inte hela tiden så det gäller att man ska kunna ta att förlora för det gör man det verkligheten också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte hT

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copit när jag försöker få poliser också samman Meta gaming jag ta någon från Discord den in game VDM att du kör över någon med en bil eller använder det som ett vapen RDM du slår ihjäl människa utan anledning med ett vapen eller händer kan mycket mera så

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka