Nekad THE GOLDEN POOP | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THE GOLDEN POOP

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? abbananen

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan "JJ" Andersson. JJ är 16 år och går på gymnasiet, men skolan har aldrig riktigt varit hans grej. Han är en lugn och snäll kille, men under ytan finns en tydlig rebellisk sida som dyker upp i rätt situationer. JJ är framför allt passionerad kring bilar och mopeder, och det är där han verkligen känner att han hör hemma. Han spenderar många timmar med sina kompisar på kvällarna för att fixa, trimma och bygga om mopeder. De hänger ofta på parkeringsplatser eller i små garage och diskuterar allt från nya delar till drömbilar.

JJ drömmer om att en dag bli mekaniker eller bilbyggare. Han ser inte riktigt poängen med mycket av det han lär sig i skolan och har svårt att fokusera på det teoretiska, men när det kommer till att meka eller bygga något med sina egna händer, är han fullständigt engagerad. Han är kanske inte den mest pratglada, men han är lojal mot sina vänner och finns alltid där för dem, oavsett vad. JJ är inte den som söker bråk, men om någon muckar med honom eller hans kompisar, backar han inte. Han har en tydlig känsla för rättvisa och tar inte skit från någon.

Trots sitt lite tuffa yttre är JJ en omtänksam person, särskilt mot de han står nära. Han må ha en rebellisk sida, men innerst inne vill han bara hitta sin plats i världen. JJ försöker navigera sitt unga liv och alla dess utmaningar, både i skolan och utanför, medan han håller fast vid sina drömmar om att en dag arbeta med bilar och göra det han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att spela Johan "JJ" Andersson på ett sätt som känns realistiskt och engagerande. JJ
passion för bilar och mopeder gör att jag kan skapa intressanta scenarion där han fixar och trimmar fordon, samt hanterar utmaningar som kommer med det. Jag kommer att följa serverns regler och undvika metagaming, vilket ger en äkta och balanserad spelupplevelse. JJ
interaktioner med både kompisar och vuxna kan skapa dynamiska och underhållande situationer för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du fokuserar på att göra spelet roligare och mer intressant för alla inblandade, inte bara för din egen karaktär. Det betyder att du är villig att låta den andra spelaren få en chans att lyckas eller glänsa i en situation, istället för att alltid sträva efter att vinna själv. Det handlar om att skapa en balanserad och givande spelupplevelse där båda parter får möjlighet att bidra och utvecklas i berättelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: RDM (Random Deathmatch): Det innebär att döda andra spelare utan en rollspelsrelaterad anledning. Till exempel, att skjuta någon utan att det finns en konflikt eller bakgrund till handlingen. VDM (Vehicle Deathmatch): Det är när du använder ett fordon för att medvetet köra över spelare utan någon rollspelsmotivering, som att köra över någon utan anledning. Powergaming: Detta betyder att göra orealistiska handlingar som inte ger andra spelare möjlighet att reagera, som att din karaktär alltid vinner i slagsmål utan att ge motståndaren en chans.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel från flera olika RP-servrar och även från bordsspel och textbaserade rollspel. Jag är van vid att skapa och spela intressanta karaktärer och att följa rollspelsregler för att skapa en engagerande och realistisk spelupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad.
Anledning:
Kan ej hitta dig på Unive's Discord. Se till att ha ett Discord-konto fixat och att du är med i Unive's Discord nästa gång du skickar in din ansökan! :)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka