Nekad JJ424 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ424

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? JJ

Vad är ditt discord namn? jj424

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007

Berätta om din karaktär. JJ är en 33-årig man från Irak som flyttade till en ny stad för att undkomma krigets påverkan i sitt hemland. I den nya staden upplever han en helt annan typ av liv och kultur. Trots att han har upplevt mycket, är han vanligtvis vänlig och omtänksam.

JJ har alltid varit van vid krig och osäkerhet, men i den nya staden har han chansen till en fridfull tillvaro. Hans känslor är komplicerade, men han är stark och vänlig. Han bryr sig om andra och är bra på att skapa positiva relationer.

En viktig del av JJs personlighet är hans arbetsmoral. Han gillar att jobba hårt och ser arbete som en möjlighet att förbättra sitt liv. Att tjäna pengar ger honom möjligheten att köpa saker han gillar och bygga upp sitt nya liv i staden.

JJ representerar en historia om överlevnad och förändring, och trots sina svårigheter är han en symbol för styrka och hopp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra serverns RP (rollspel) roligare och mer engagerande genom att spela min karaktär på ett sätt som känns verkligt och spännande. Jag har erfarenhet från FiveM, så jag förstår spelets regler och hur man skapar intressanta berättelser.

Jag är också här för att hjälpa andra som kanske inte är lika bekanta med FiveM. Om någon behöver stöd eller tips, är jag redo att hjälpa till och göra upplevelsen bättre för dem.

Min målsättning är att skapa en trevlig atmosfär på servern där alla kan njuta av rollspel och samarbeta. Jag ser fram emot att skapa roliga och minnesvärda ögonblick tillsammans med andra medlemmar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder helt enkelt att man är beredd att ge andra chansen att ha kul och lyckas i en situation, inte bara fokusera på sina egna framgångar. Det handlar om att vara samarbetsvillig och skapa en positiv spelupplevelse för alla, inte bara för sig själv. På så sätt blir det roligare och mer givande för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja som t,ex vdm- använd inte ditt fordon som ett vapen. KAN ALLA REGLER

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka