Nekad JeppeBeppe | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JeppeBeppe

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Maj 2000

Vad heter du på discord? SmåPåse_123

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 130 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? På helger så kommer jag nog att vara online mellan 2-3 timmar och på vardagar 1-2 timmar.

Hur ofta kommer du vara inne? Typ 1-3 timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 130 timmar

Vad heter du? Jesper Bårman

Hur gammal är du? född 24-03-2000

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag vill skapa en tryggare plats och hjälpa folk. Jag vill att folk som faller för sjukdomar eller olyckor ska veta att dom får bra hjälp. Sen så har jag alltid velat ta hand om personer eftersom att jag alltid tog hand om min mamma när jag var mindre.

Varför ska just du bli anställd? För jag kommer att jobba hårt så att alla som råkat illa ut får den bästa hjälpen som dom kan få, för då blir dom glad och lycklig.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inga tidigare erfarenheter inom sjukvården men är öppen att lära

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt-lungräddning och används när någon drabbats av plötsligt hjärtstopp, då hjärtat inte slår normalt. Genom HLR, att varva 30 bröstkompressioner med 2 inblåsningar, kan en person hjälpa den drabbade genom att för hand pumpa runt blodet i kroppen.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är att man ska uppföra sig på radion. Man ska vara lugn, mogen och uppmärksam. Och man ska bara säga viktiga saker.

Har du några andra frågor? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka