Nekad Jensen | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Ditt Hex-ID: 11000013323c3e5

Vad är din discord tagg? Jensen#6522

Vem var det som bannade dig? snigel-master320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall samt RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig på grund att jag deltog i ett scenario där alla slogs nere vid piren. Jag och min kompis hoppade ut ur hans bil sedan så blev vi slagna och vi slår tillbaks och så blir de fajt mellan mig och min kompis mot några andra vi slåss i någon minut tills ett [MOD] skriver i ooc chatten att fajten e över. Jag fattar att de var lall men kanske inte RDM för jag banka ju inte ner någon så jävla rejält och liksom stora bråk kan ju hända i verkligheten tänkte jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter fajten hoppar vi in i min polares bil och åker upp till apoteket. Där köper vi Alvedon samt Voltaren för att vi var skadade. Vi åker ner till piren igen för att kolla på några feta bilar och då så ser vi att de har påbörjats en ny fajt. Ambulans samt vanliga medborgare och servervakter som hade deltagit i ett nytt bråk. Vi var ej ute efter att ha bråk men tyvärr så när vi hoppar ut ur våran bil blir vi slagna och som självförsvar slår vi tillbaka en eller två gånger och därefter blir vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Jag tycker att jag var värd en ban men inte i 20 dagar men jag vet ju inte de e ju upp till er så jag kan ju inte klaga på det men tycker bara att 20 dagar e väl mycket tycker jag personligen. Men som sagt vi slogs samt rp:ade bra och a de var liksom slagsmål och de var fel av mig och min polare att gå me på de. Jag ångrar de och jag lovar att jag ej är så i vanliga fall de var liksom sent och de ganska svårt att tänka för stunden att de vi gjorde var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var springpojke åt ett gäng utan att ha krim rollen då jag plockade valmo och vart därmed bannad men var också ganska ny. Andra gången så plockade jag valmo utan krim rollen igen och vart bannad och de var då jag insåg att de jag gör verkligen e fel. Jag slutade med de och började bete mig. Och dem andra gångerna har de vart powergaming men kommer faktiskt inte ihåg var jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det går alltid att göra annorlunda samt bättre men de var svårt att inse om de jag gjorde var fel eller lite okej för stunden liksom. Jag ska inte göra om de och om de4 blir ett liknande scenario så ska jag sticka därifrån och låta staffsen göra sitt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska vara mer försiktig och tänka mig för på vad jag ger mig in på och om de är ett felaktigt scenario eller ett okej scenario. Hoppas att de här ger en lite mer inblick om vad som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka