Nekad Isglass_2009. | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isglass_2009.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ditt discord namn: Isglass_2009

Ditt Hex-ID: steam:11000011430c3c9

Vad för typ av beslut gäller det? Att få tillbaka kriminell roll samt unban.

Vem/vilka tog beslutet? Det var Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var såhär att jag var i ett skottscenario sedan så kom polisen, Jag var borta ett tag för att jag gick och hämtade mat, Sedan när jag kom tillbaka så hade jag krashat. Jag gick in i discord dirrekt när jag hade tryckt på anslut knappen i fivem för att ansluta till unive, och då fick jag upp att jag skulle komma krim support. När jag satt i krim support så berättade jag exakt så som de var, Alltså de jag nämnde innan i denna överklagan men också att jag ej har läst krim reglerna då jag kommit tillbaka ifrån en p ban som jag köpte mig ur. Jag hade absolut ingen aning om att mitt spel just kraschade då så att jag anslöt ju såklart mig ingame igen när jag ej var inne i spelet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker de var lite felaktigt då jag ej kunde vetat att jag hade krashat när jag väl gick och hämtade mat för att jag tänkte att polisen fortfarande var i deras skott scenario så att jag tänkte då att jag hade chans att gå och hämta något att äta. Sedan när jag då kom tillbaka så hade mitt spel krashat sedan så fick jag hoppa krim support där de berättade vad som hände, och då fick de berätta hur de såg ut ifrån deras sida men även ifrån min sida fick de höra, Men jag skriver som sagt denna överklagan för att visa att jag ej visste att jag hade krashat just då då jag ej var vid datorn. Jag är ingen person som vill göra rpn mer tråkig och välja att lämna spelet för att jag är makt eller pengar kåt för att jag är ej här för de, Jag är här för att ha de kul samt träffa nya vänner. Jag skulle aldrig välja att c logga då jag ej tjänar något på de med tanke på att jag har vapen ifall de var de ni tänkte på så att jag då ej har något att förlora, samt fängelse tid kan man bara vänta ut då de endå var natt så att man kan ha datorn på under natten.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1178336413540962406/1505359272974880870/Moments-Desktop-clip-from-May-17-2026.mp4?ex=6a0a5692&is=6a090512&hm=dfe5773e60d18d414e8d3dac58aa6d7126e7379fa39807163a1377ac6194f6cb&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka