Nekad Yezboz123 | Åtgärd Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yezboz123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1297247544325312581
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv En grej jag vill förtydliga är att jag inte är så insatt i MC-klubbar och hur de fungerar, så jag hade väldigt lite kunskap om dem och situationerna
Vi åkte på ett jobb där en röd bil hade dragit från ett trafikstopp. Vi tappade först bilen, men hittade den senare utanför Sons gänghus. När vi försökte stoppa personen kom en man ut och började sparka på vår bil. På grund av att det var en grind mellan oss och huset kunde jag inte se vilka eller hur många som befann sig där inne.
Jag hoppade då ut ur bilen med taser och riktade den mot mannen för att få honom att stanna. Min kollega hoppade också ut tillsammans med mig. Kort därefter kom ungefär sju personer springande mot oss. Vi blev slagna och kunde inte ta oss tillbaka till bilen. Vi tillkallade förstärkning och fler enheter, men de kom efter att situationen redan var över.
Jag vill också säga att jag inte hade någon förståelse för hur mC-klubbar fungerar, hur snabbt sådana situationer kan eskalera eller hur många personer som kan vara involverade. Hade jag haft mer kunskap och erfarenhet kring detta hade jag sannolikt agerat annorlunda. Därför hoppas jag att jag kan få en extra chans att visa att jag kan lära mig av situationen och utvecklas vidare.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att det var 1 kille först som vi såg sen kom alla andra så vi ej kunde dra därifrån för att vi blev slagna med batonger så vi hade lågt hp och kunde ejh ta oss därifrån det var omöjligt..

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mBRTF3QZt_QJleKk1?invite=cr-MSwwYWUsMzYzNjIzNzU3
och vi blev ju vdmade där med 2 gånger så jag tycker att de gjorde mer fel än oss vi ville ju igentligen bara stanna den röda bilen från första början
- tycker jag förtjänar en till changs. om jag ska få poäng tycker jag dse typ 3 isf

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka