Nekad görgen planka | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
15
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: .larre fear rp
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med mitt gäng vid sinfuls gänghus och då kom det 10 st sons och arcany grabbar och började slås och då drog jag iväg med heli men sen kom jag tillbaka när de började lugna sig, och då frågade dom vilka jag var med och jag sa el chapos, då bar dom upp mig och tog in mig i ett rum, men påväg till rummet hade jag inga kläder på mig då kallade dom mig bög och sånt och när jag tog på mig dom igen så sa dom jävla transa och skit, men när jag var inne i rummet så såg jag ingenting eller hörde men jag ser liksom ramen på huset samt dörren, så jag springer dit för att gå in och ut för e hände mig innan och då behövde jag bara gå in och ut, de laggade nog för att det var 20 st grabbar där inne som jag inte såg men såg på basses klipp, men till saken nu, dörren var låst så jag höll på att skriva en lapp om jag kunde gå in och ut men exat då exakt blev de restart, och då unmutar jag mig i krimdc och ser att dom grabbarna spm kidnappade mig taggar mig i chatten och jag skriver jag ska komma tillbaka dit efter serven är öppen igen men då blir jag indragen i staff samtal, då dom visar mig ett klipp där jag springer till dörren och dom börjar bli sura i attityden men när jag frågar varför dom låter sura i tonen börjar dom nagga på mig och gör så jag börjar bli sur, då säger basse "dra ner attityden annars drar vi in alla dina roller vill du de" lite maktspel där känner jag, dom undrar varför jag inte tog spawnmenu fram och tillbaka men jag vet att de inte funkar för de hände mig innan idag. Så sa dom att jag skulle genast in och rpa men dom har ju SATT MIG PÅ SPELPAUS blir ju galen här borta,

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att återgärden var felaktiga för staffsens beteende samt hur dom hanterade suitationen samt ger mig felaktig information att jag ska gå in igen men har spelpaus, Jag fick inte förklara mig IG innan dom drog in mig i staffsamtal och började kasta anklagelser på mig, Jag blir bara så jäkla sur för jag försökte rpa men de blev ju en satans restart in the moment, Som staffen inte ens visste om att de blev. Jag sa de var en restart han bara "va de de" och då började han hitta på anklagelser varför tog du inte spawnmenu, Dom hade ju anklgat mig för samma sak endå för spawnmenu funkar inte...........

Har du bevis som stödjer din överklagan? Basse hade klipp (staffen)

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka