Ej Antagen JawadEsport | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Jawad

Vad heter du på discord? Abor3d_0

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har jätte många erfarenheter då jag har jobbat på sjukhuset i ganska lång tid, jag kommer att fokusera på sjukhusets aktivitet och att alla sköter sig och utför sitt jobb på ett korrekt sätt. Jag kommer att anställa mer personal som kan hjälpa till att öka aktiviteten och rpn. Jag kommer inte tillåta korruption och kommer ha ett ba samarbete med alla sjukvårdare samt stuffs då dem behöver veta om några utför regelbrott som förstör rpn. Kommer också att byta lite på vissa regler som kan orsaka till regelbrott I slutändan, Jag tycker att vissa har blivit upphöjda på ett korrupt sätt de jag menar är att dom inte har de förmåga och kunskap som krävs för den rollen och därför kommer jag att vara extra noga med utbildningar och prov plus att vissa roller kan behöva göra prov för att bevisa sina kunskaper. Kommer försöka att göra givaway då och då från mina egna pengar för att peppa dem och göra dem glada och positiva.
mitt mål tillslut är att ha ordning och reda på sjukhuset och jag hoppas jag får den chansen att visa det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jätte många erfarenheter då jag har jobbat på sjukhuset i ganska långt tid. Jag har blivit upphöjd ganska mycket av hir bra arbete jag gör och hur aktiv jag är. Dessutom har jag mycket kunskaper då jag studerar vård IRL,

Hur ofta kommer du vara inne?
Jag är mest aktiva personen inom sjukvården, kommer att säga till att vara aktiv mins 7timmar per dag. Innan jag gick på semester så var jag online mins 7 timmar men nu är jag inne ungefär 5 timmar per dag, kommer att utvecklas ju mer ansvar jag får.

Måndag 15-22
Tisdag: 15-22
Trosdag: 14-22
Fredag: 13-02
Lördag: 12-03
Söndag: 12-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Senast ändrad:
+rep mogen, har alla förmågor som krävs för detta jobb samt erfarenhet.

+++rep riktig skön indevid både OOC samt IG. Duktig sjukvårdare med mycket potential! Riktig broder<3

+++rep Jag tycker han förtjänar det då han är kunnig och trevlig ig och ooc, han har mycket potential och är schysst grabb, Riktig Kung <3

++++rep riktigt mogen kille som har höga förmågor och som är jätte aktiv, skulle passa riktigt bra han är skön ig och i ooc önskar dig all lycka

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka