Ej Antagen beautyqueen98 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beautyqueen98

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Sofia

Vad är ditt användarnamn på discord? arianaa123

Ange ditt födelsedatum: 26 Augusti 1998

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick min medlemskap juni 2024, första gången var april 2023.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef inom sjukvården från 28 juli 2024 till februari 2025. Men jag känner att jag vill ge det ett nytt försök. Jag är med i gäng men sist jag var chef så la jag det åt sidan ett tag för att bygga upp sjukvården.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål senaste gången med sjukvården var att bygga upp sjukvården och få det stabilt. Mitt mål den här gången är att försöka bygga upp sjukvården igen då det har varit ganska ostabilt de senaste veckorna. Jag vill försöka anställa nya människor, ta emot återanställningar från gamla kollegor. Jag kommer att anställa nya rekryterare och försöka ge återanställning licence till de flesta inom HR. Nästa är att försöka öppna upp de gamla avdelningarna som förra chefen valde att lägga på paus då de inte var nödvändiga. Jag ska försöka anställa personer som vill bli utbildare så att vi kan kunna hålla utbildningar minst 1-2 gånger i veckan. Jag kommer också absolut ha upphöjning möten dessutom om man känner för det. Jag vill också att vi inom sjukvården också ska kunna ha en AW med alla kollegor, men förstår om det inte är lättast men försöka planera det kan man nog. Jag ska försöka få en stabil ledning och stabila kollegor som vill hjälpa mig att göra sjukvården starkt som vi lyckades med sist jag var chef men såklart det också fanns perioder när aktiviteten var sämre än andra. Men aktiviteten har alltid varit viktig för mig.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag arbets tränar tisdag-onsdag kl 08:30-11:00. Fotbolls träning måndag-torsdag kl 18:00-19:30. Annars är jag aktiv mestadels mellan 15:00-06:00.

Har du läst våra grundregler? Ja

+++rep Förtjänar verkligen chef positionen. bästa chefen man kan ha <3

+rep förra gången hon var chef så blev sjukvården 100 gånger aktivare och effektivare än andra gånger när det var andra chefer, Hon förtjänar denna pos.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

+ Rep En riktigt trevlig och härlig person rekommenderas varmt, väldigt duktig på det hon gör.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka