Ej Antagen Adam_king | Chef-jobb ansökan [Domstolen] [Sodscafe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? domstolen

Vad heter du i verkligheten? adam

Vad är ditt användarnamn på discord? adam_andersson

Ange ditt födelsedatum: 18 Juli 2010

När fick du medlemskap på Unive? ungefär 2 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är polis på en annan karaktär som är komissarie som heter kalle ohlsson och på den karaktären har han använt sig av lag boken flera gånger då irl har jag också gjort det och som chef på unive har jag faktiskt varit erfaren på marja och har då styrt när chefen eller eb var i tjänst. Jag har varit biträdande chef ör räddningstjänsten samt varit med i ledningen hos Sjukvården. jag har samt också arbetat hos domstolen och var P/A ansvarig personal ansvarig och då menas det med att jag har erfarenheterna med att kunna arbete inom domstolen samt ha mycket samverkan med de andra verksamheterna och kollegor inomsjälva jobbet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Utföra många rättegångar så att vi kan då utveckla en bättre rp så att polisen får lite mer ansvar inom att göra det bra och utveckla sina beslut innan fängelset.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att lägga mycket tid på detta varje dag kommer att försöka att lägga tid på att köra möten samt samverka med polismyndigheten.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Ej tagit intervju inom tiden du har på dig.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka