Ej Antagen Br_bread | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Br_bread

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
8
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Isak

Vad är ditt användarnamn på discord? br_bread

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? 2022 i februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja, jag har en hel del erfranehet. Först så har jag varit Securitas Chef för inte så jätte länge sen där jag var aktiv i runt 1 månad innan jag var tvungen att säga upp mig, där jag har också varit bitr chef på Securitas. Det är bara "chef" erfarenheten sen har man ju mycket mer erfarenhet där jag har varit tidgiare anställd inom sjukvårdare och har själv utbildat mig inom vård. Vet inte rikigt mer vad jag ska säga

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har ett par planer men sen så kommer ju mer med tiden där jag nu inte vet hur dom har det. Man planerna nu är först o främst fixa aktiviten försöka få personer att vilja vara aktiva. Sen att fp igång mer enheter kanske och fixa lite mer nya saker nya enhter som tidigare sagt och nya saker generellt. Mer en så kommer jag inte på har inte en inblick hur det är på sjukvården

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Normala dagar med skola

Måndag Kan nog spela drygt 3-4 timmar men har träning på friån 18:00 till 21:00
Tisdag drygt 3 timmar skulle jag tro
Onsdag Har blir det svårt lång dag i skolan sen träning på kvällen
Torsdag 3 Timmar
Fredag Till midnatt spelar inte så stor roll om jag inte har match/jobb på morgonen

OBS: Kan ha mycket plugg eller lite en vecka så det påvärkar också mycket så torsdagar kan bli mindre då jag oftast har stora prov på fredagar

Helger
Kan spela det mästa men har ibland jobb/matcher som måste göra sen lite plugg

Lov
Varje dag om inte någo t

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep En mycket kompetent person som passar till denna chef position. Har haft honom som chef förr och han har alltid skött det snyggt.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

MVH @EminSWE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka