Nekad jamiesörqvist1 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? Raptor#7108

Vem var det som bannade dig? Gabi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-06 201858.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde failrp inte lyssnade på 12h regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det blev en skottlossning i sandy och sen efter ett tag så quitade jag för scenariot var över sen så börja jag spela igen efter några timmar och då spawna jag in och skrev /help kan ngn ge mig ress och ge mig skin. och det var lite dumt då jag var 12h men ial då hoppar jag support då en staff ber mig göra det sedan så snackar vi lugnt i support och vilka åtgärder som skulle tas och då blev jag bannad för failrp, lyssnade inte på 12h regeln och då blev jag bannad i 5 dagar. som sakt detta var dumt gjort av mig och just nu känner jag mig riktig dum som gjorde detta och såklart kommer jag inte upprepa det då jag ångrar det sjukt mycket som hände förut och har lärt mig utav detta misstag och kommer aldrig någonsin upprepas igen kan jag lova dig Gabi. och just nu vill jag bara rpa och göra roliga scenarion och hänga med mitt gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel till 100% och det kan jag ochså förstå då jag egentligen skulle vara 12h.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan erkänna själv jag har gjort många misstag sen jag börja på unive de flesta misstagen var när jag börja med unive när jag inte ens visste vad RP va för något.

då menar jag att jag visste inte hur man gjorde elr något sånt och då blev jag bannad ganska ofta kan räkna med ca 14 bans när jag bara börja med rp och de misstagen har jag lärt mig av och har blivit en bättre rpare sen dess.

har ialafall lärt mig sjukt mycket och tagit lärdom utav alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit 12h och rpat imorn ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, när jag blir 12h så måste jag vänta 12h.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka