Nekad abdi09 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi09

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257675067/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv de var ett krim möte där jag och min vän satt och lyssnade väldigt nog och bra då vill vill bedra med bra bra förslag till servern. Sedan märker jag att philp låter som samme och skirver ''Är detta philp320 eller samme320'' på skämt detta tog philp väldigt dåligt upp detta var vält dumt att gemför en funkstionnedsatt person med philp320. nu har jag märkt att detta var ett dumt beslut att skriva ut detta i krim möte chaten.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag även fast jag ångrar mig väldigt mycket.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig extremt mycket sedan denna händelsen då den var för längse sen, jag har haft tiden på mig att tänken på händelsen och kommit fram till at jag har gjort fel i detta läge. Jag har lärt mig att inte gemföra en perfekt normal person med en ''funkstionnedsatt'' person då det kan va kräkande på dåda håll.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har blivt älder och mer mogen, då detta var för strax ett år sen. på denna tid har jag mognat upp och lärt mig mer av vad som är fel och rätt. i just denna sitvation gjorde jag mycket fel och ångrar mig något extremt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det har jag inte eftersom jag har återställt mig dator då allt försvan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka