Nekad Redbull02. | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redbull02.

Medlem
Meddelanden
756
Reaction score
22
Ditt discord namn: redbull02.

Ditt Hex-ID: 76561198767139493

Vad för typ av beslut gäller det? ban

Vem/vilka tog beslutet? Berra 4an

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag clogga i ett scenario

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle hjälpa min vän att honom till sjukan men jag blev kidnappad istället, Man tog mig till sitt gäng hus. där frågar dom mig om jag har 1 miljon för att betala ut mig jag säger ärligt att jag inte har en miljon. Då frågar dom mig om jag har vapen och jag säger ja men dom väljer ändå att skjuta mig till döds. Efter att dom dödar mig så säger dom att jag ska ligga kvar i huset i 12h vilket är ett regelbrott. jag väntade i 3-4 min ingen tog ut mig. Jag valde då att hoppa support. visade dom klipps och allt sen kickar dom ut mig från support kanalen. jag väljer att fortsätta då kommer en kille som ska ta min kropp och dumpa ute i havet. Han simmar med min kropp i nästan 15 min. Jag blev trött för att han gjorde de med mening så jag väljer att stänga av för mina vänner väntar på mig då blir jag bannad för clogg lite onödigt tycker jag för hela detta scenariot va skit tråkigt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mVhKty3tggqS49y82?invite=cr-MSxkdXIsNDg1ODM2NDI4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka