Nekad jagne | Ban Överklagan [Trakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt Hex-ID: 76561198967957034

Vad är din discord tagg? jagne.1

Vem var det som bannade dig? trukke eller trakke heter han

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-09 223807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog en kropp när jag inte behövde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kidnappa en kille jag trodde han levde så tog upp han för han pratade då märkte jag att han va död för han sa de då kasta jag ner han och döda han sedan dumpa han i havet för jag såg att jag hade mitt dna på han nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har hört staffs säga olika, t.ex philip har någon sagt sa de på ett krim möte nydligen sedan william07 har sagt de och nu sa han något annat. Men jag antar att jag ska lyssna på han som bannade mig då eftersom de nu inte verkar vara tillåtet så det var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad inte så mycket, senast för fearrp jag lärde mig utav de och jag har inte blviit bannad innan mycket. Spelat i 6 år och blivit bannad 17 gånger totalt så brukar sköta mig bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låta kroppen ligga kvar och åka därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta i kroppar till havet även om jag har dna på dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka