Nekad jagne | Ban Överklagan [Carlsson200]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt Hex-ID: 76561198967957034

Vad är din discord tagg? jagne.1

Vem var det som bannade dig? carlsson200

Bild på banmeddelande: h8u0ibyypzld1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot regeln brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i en skottlossning vid ett drogområde ochs edan kommer 2 bilar vid min sida och en av de går ut och skjuter mot mig och den ena åker upp mot bergen jag åker efter en av dom och går ut och skjuter han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var korrekt men jag fattar bannen samtidigt. Jag skjöt han av ren impuls eftersom han var bredvid han som skjöt. Han var mitt i en skottlossning och han är inte med oss så antar att han var med dom, men jag skulle inte skjutit eftersom han åkte därifrån. Jag skulle isåfall gått ut och riktat men de var svårt mitt i en skottlossning så valde att skjuta han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad här mest för fearrp och lärt mig av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att försöka kidnappa han eller låta han vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka göra något socialt av de om jag inte är säker på om han är med dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka