Accepterad jagne | Ban Överklagan [1.krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt Hex-ID: 76561198967957034

Vad är din discord tagg? jagne.1

Vem var det som bannade dig? krato

Bild på banmeddelande: TikVideo.App_7571449654877998358_1.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag begick regelbrottet fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod afk för mina vänner dog av en bugg så skulle se till att de fick hjälp och när jag var mitt i att skriva en report så kommer några fram och ska råna mig då får jag panik och suddar ut allt jag skrivit och sedan kör iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var korrekt, jag skyller inte på att jag försökte hjälpa mina vänner. Jag var fortfarande öppen på gatan och alla kan börja ett scenario då jag är inte imun.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är grön spelare, spelat i 5 år blivit bannad 15 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå kvar och rpat med dom. Jag skulle gjort som de sa och gå ut ur bilen och bara rpat, de är inte hela världen om man blir rånad men som sagt jag fick lite panik. Man spelar inte för att vinna så jag vet inte varför jag gjorde som jag gjorde, jag bryr mig verkligen inte om jag blir av med vapen eller av med pengar de gör jag verkligen inte. Så jag aggerade rent av impulser vilket var väldigt dåligt, direkt efter fatta jag inte varför jag inte bara lyssnade så de va mitt fel och dumt beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag, jag har begått ett regelbrott och vet hur jag ska göra till nästa gång. Jag ska lyssna på dom och kontrollera impulserna. Tänka två gånger innan jag gör något. Ber om ursäkt kommer aldrig göra detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka