Dubbelpost izablyat | Whitelist ansökning [TwitchDim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

izablyat

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: izablyat

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867004888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tommy

Vad är ditt discord namn? izablyat#5323

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ljus hyat och vill bli bilförsäljare eller polis. Har ganska svårt för att prata svenska berter sig konstigt är dålig på att köra bil. Gillar att prata och inte är så rädd. Han försöker visa vad han kan och försöker vara så cool som möjligt. Min karaktär kommere vara alvalig och är typ 24 år gammal om jag minns rätt. Han har rynkor och svart hår. Vill ha många kompisar försöker rp så bra som mljligt och tycker om att hänga på torget. Om hans kompis skulle skada sig så skulle han för det mesta skratta men om han ser att han har mycket ont så kommar han kalla på hjälp. Om han ser någon som ligger död på marken så kommer han kolla vad som är fel. Min karaktärär en glad persom men kan bli arg lätt och har svårt att andas. Min gubbe gilla loka och mackor. Det är dens favorit mat. Min gubbe heter tommy kåtråtta. Min karaktärs favorit bil är audis han tycker dom är super cola. Min gubbe tycker om att köra bil för att han tycker det är roligt att köra lite försnabbt men han blir tagen och får böter då.

Varför ska just du bli whitelistad? För att den här servern har blivit rekomenderad of mina vänner för dom tycker att den ser bra ut och när dom visat mig så har jag tyckt att den har sätt väldigt bra ut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna ha jobb i denna server och käna pengar och jag tycker den är bra pch vill forsätta i den.

Hur många timmar har du på FiveM? 72 timmar

Hur hittade du Multistaden? Den låg längst upp i listan och det var många som var inne i den och såg mina kompisar spela i servern så att jag ville tästa och nu vill ha jobb.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar i färgestaden nu för tillfället men slker den här servern för att den såg bra ut och vill tästa nya saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka