Accepterad Ezy_Emzer | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezy_Emzer

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? ezy_emzer#4244

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ali ahmadi 24 gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, väldigt social men ändå tillbaka lutande och drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är en kille på 24år. min karaktär är en väldigt bilintresserad person som gillar att meka och pilla på helst gamla bilar för att de är lätt meka och billiga att hålla på med men kan även förekomma att min gubbe gillar och köper nyare bilar. så min karaktärs ursprung: min karaktär kommer ifrån en liten stad utanför Örebro som växte upp med sin syster och sin mamma, hade bra betyg i grundskola och även gymnasiet. min karaktär flyttade till Unive när den var 17år gammal. min karaktär har även flera fritids intressen så som parkour och crossfit. min gubbe har även svårt med ekonomin och budgeten är tjat när de kommer till att handla mat och livsmedel för att klara vardan vilket leder till att min gubbe börjat hålla på med olagligheter så som narkotika smuggling. och andra kriminella aktiviteter detta vet såklart inte hans familj om då de skulle bli för oroliga

Vad kan du bidra med till serverns RP? glada miner, bra rp och fler spelar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela så att det ska vara så bra rp för båda spelarna och inte rpa för sin egna vinning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JA, det var ett tag sen jag spela rp men då var det rdm och vdm när man var helt nybörjare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM radom deathmatch man får inte döda någon utan någon anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer vara inne många timmar och bidra mkt till serven

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka