Accepterad Kony Irvig | Medlem ansökning [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kony Irvig

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Vesterberg

Vad är ditt discord namn? Kony5553

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Olsson 50 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? sur, humor, snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rolf skulle nog beskrivas av många som väldigt tvär. Han har dock inte alltid varit så. Rolf har i sin barndom varit väldigt utsatt för mobbning i skolan vilket har bidragit till att han med tiden byggt upp känslor som egentligen inte beskriver den snälla Rolf som han var under sin uppväxt. Redan sedan barnsben har Rolf tankesätt varit “en dag i taget”, vilket var precis vad Rolf gjorde, tog en dag i taget. Efter att Rolf slutade skolan tog han en anställning hos Volvo där han fick erfarenhet av att laga bilar, för bilar har alltid varit någonting som intresserat Rolf. Rolf jobbade på volvo i många år, han hann med att köpa hus men var med om flera incidenter där bland annat taket ramlade in och han fick en skada i knät som ännu inte har läkt. Rolf har genom livet haft det väldigt bra, han har blivit både omtyckt och mindre omtyckt, det enda han kände att han saknade var att dela livet med någon. Tillslut träffade han sin stora kärlek vilket ledde till giftermål. Efter flera år tillsammans slutade deras historia och Rolf fick sitt hjärta krossat, efter det gick Rolf in i en djup sorg som han tog ut på andra människor. Hans vänner lämnade honom och han var återigen ensam. Rolf bestämde sig att utbilda sig som polis. Eftersom Rolf hade förlorat så mycket har Rolf blivit väldigt bitter av sig och blivit väldigt ensam så därför valde han att utbilda sig till polis för att hitta nya möjligheter i sitt liv men detta kommer bli väldigt svårt för han har för Rolf fått en ganska dryg och dyster attityd mot alla bara för allt det som har hänt.

Rolf har flera olika egenskaper som lyfts fram i hans karaktärsdrag. Det som utmärker Rolf främst är att han är en person som är väldigt driven i det han gör. Har han bestämt dig för en sak kämpar han på med det tills han lyckas, han kan även i och med den egenskapen också beskrivas som väldigt envis. Rolf är även en person som styrs av karaktärsdrag som vänlighet, kärlek, empati och medkänsla, de är dock väldigt små och Rolf visar endast de för vissa personer. De har funnits genom livet men efter sin stora sorg svalnar de bort. Rolf är varsam om sina saker som han har, exempelvis om han har fått en bil så tar han väl hand om den. Men även är han öppen som person och våga tycka och säga vad han tycker. Med detta så har han en personlighet som liknar en gubbe, lite små sur ibland när han blir upprörd eller någon tycker som han inte vill. Hans dygder kan vara det som gör att Rolf uppfattas som en negativ människa som dessvärre kan bli illa omtyckt av en skara människor men även älskad av andra personer.

Min karaktär Rolf Olsson är en egoistisk som person och tänker på sig själv före andra. Rolf tänker på sitt eget bästa. Ett exempel är om ett kriminellt gäng letar efter hans polare så kommer Rolf sätta sig själv i första hand och lämna sin vän åt sitt öde. Rolf är ganska driven på sitt sätt och jobbar alltid efter att perspektiv som utgår från honom själv. Han är ganska stark som person och oftast presterar bra under stress av olika situationer. Som person är Rolf självsäker på sig själv och står även fast vid sina beslut. Karaktärsdrag av Rolfs vänlighet, kärlek, empati och medkänsla har alla en mycket likartad definition, de är väldigt små. De har funnits genom livet men efter sin stora sorg svalnar de bort. Rolf är varsam om sina saker som han har, exempelvis om han har fått en bil så tar han väl hand om den. Men även är han öppen som person och våga tycka och säga vad han tycker. Med detta så har han en personlighet som liknar en gubbe, lite små sur ibland när han blir upprörd eller någon tycker som han inte vill. Detta leder till varför Rolf är öppen som person. Han är ganska hjälpsam när det kommer till personer han har snackat med innan. Men om det kommer till att det snackas om hans hälsa så mår han inte bra och blir ganska surig. Men detta påverkar hans humör enormt. Men detta går snabbt tillbaka, om han får vara själv en stund efter som Rolf hälsa är en svag punkt som trycker ner Rolf väldig mycket. Detta beror på att under Rolfs barndom har han inte gått på någon sport eller har varit så aktiv genom dagarna. Något som man däremot inte kan tro om Rolf är att han är väldigt generös mot sina nära o kära, tyvärr har han inte så många kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? nya och unika karaktärer till servern som kommer skapa roliga scenarion till serven och en bra hög rp nivå även att jag är en väldigt aktiv spelare så kommer vara inne ofta. Jag har även sett på andra servrar att många väljer att vara krimenell och att det blir nästan brist på folk i yrkerna så kommer nog inte ha en krimenell karaktär bara för servens bästa plus det blir inte roligt om det endans existerar krimenella. men jag kommer även bidra med att jag bara kommer rp för att rpa och inte för makt o pengar för tycker sånt är väldigt tråkigt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar helt enkelt om att göra spelet mer spännande och roligt för alla genom att tillåta att man inte alltid vinner. Att kunna förlora ibland gör rpn mer realistiskt och ger möjlighet för alla att utvecklas och ha kul även när det går emot dem. Det är viktigt att inte bara fokusera på att vinna utan också på att utforska olika möjligheter och utmaningar, vilket gör Rpn mer intressant och engagerande för alla som är med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ni använder av dom vanliga reglerna som nästan alla serverar så som rdm som när man dödar någon utan andledning eller fear rp som när man inte är rädd för sitt liv och sen även regler som bara gäller denna servern typ som att man inte får vara korrupt inom ett yrke

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte sexuellt trakasseria eller sexuella övergrepp, suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som person är jag en extrovert person som gillar att komma i kontakt med nya människor vilket gör att FiveM passar mig väldigt bra. Jag heter Liam och är 18 år och pluggar till elektriker på gymnasial nivå. På min fritid gymmar jag eller sitter framför datorn. Mina två huvudsakliga spel är antingen CS eller FiveM. Jag är en snäll och glad person och mitt tankesätt är att ge alla människor en ärlig chans utan att döma dem, då vi alla är bara människor. Jag skulle även beskriva mig själv som en person som är väldigt kreativ, energifull och har en bred fantasti som kommer bidra till spännande och roliga scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka