Accepterad iVoox | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iVoox

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
65
Ange ditt födelsedatum: 1 Mars 2006

Vad heter du på discord? Igor Isbjörn ☭Привет☭#5748

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 450+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Det beror på ifall jag har någon plugg eller av någon annan anledning inte någon ledig fritid under den dagen. Men i alla fall typ 3 timmar i avarage.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan.

Hur många timmar har du på FiveM? 450+

Vad heter du? Ivar Larsson

Hur gammal är du? Född 1990-03-01 så alltså 30 snart 31 år gammal.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag tycker jag ska bli anställd för att jag är en bra och en seriös RP spelare. Jag har jobbat hos räddningsinsatsen i andra stader och har bra erfarenhet inom detta. Jag tycker också att jag är en lojal och hjälpsam person och har det som krävs.

Varför ska just du bli anställd? Jag tycker jag borde bli anställd för att jag har det som krävs och jag skulle att älska att hjälpa folk i nödd och göra deras liv bättre.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja jag har gått Naturvetenskapsprogrammet vilket är den man ska gå för att bli sjukvårdare och den gick jag i 4 år (alltså hela utbildningen).

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt-lungräddning, som brukar förkortas HLR, är en första hjälpen-behandling som ges för att få igång hjärtverksamheten och andningen hos någon som har fått hjärtstopp. Ju tidigare bröstkompressioner och inblåsningar startas, desto större blir chansen att överleva ett hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare. En bra minnesregel är ”tänk, tryck, tala” – dvs. tänk efter före vad som ska sägas och till vem. Ett bra radiomeddelande är tydligt, korrekt och kortfattat.

Har du några andra frågor? Nej, inte just nu.

Senast ändrad:
Tillbaka