Nekad ItzMelle | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzMelle

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? itzmelle

Vad är ditt Hex:ID 11000013ae9565a

Ange ditt födelsedatum 3 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Nästan aktiv varenda dag förutom när jag är i skolan eller om jag är upptagen eller om något viktigt har hänt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite osäkert men är rätt säker jag vart medlem sedan runt omrking midsommar 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga bild men har blivit bannad en gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har ansvaret att hålla koll runt omrkring sig så som att man bannar om folk lallar eller liknande runt omkring sig vilket är en stor skillnad mellan servervakt och staffs. Servervakts bannar såklart inte bara men också kickar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har varit servervakt innan och helper men fick inte tillbaka min servervakt när jag sa upp helper och sen så är en bra anledning varför är för att jag är aktiv väldigt mycket och för att jag kan bra om regler och vad man bör banna eller kicka folk för.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det skulle t.ex vart om man bannar folk även om dem inte skulle blivit bannade typ om någon inte gjort något fel men du bannar ändå dem bara för du är sur på dem eller liknande. Detta kan också vara hela mottsatsen så som att du inte bannar någon när dem gör något väldigt fel.

Nekad.

Anledning: Utveckla följande "Varför vill du bli servervakt på servern?" "Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt" och "Förklara vad för uppgift en servervakt har."

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka