Accepterad ItzMelle | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzMelle

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? itzmelle

Vad är ditt Hex:ID 11000013ae9565a

Ange ditt födelsedatum 3 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv relativt ofta då jag är aktiv nästan varenda dag varierandes från 1-3 timmar och ibland 3-6 timmar dagligen. Är inte lika aktiv på vardagar då jag har skola o då är jag bara aktiv på eftermiddagarna då jag då som sagt är i skolan på förmiddagen. På lov så är jag aktiv förmodligen varje dag och med flera timmars aktivitet om dagarna ifall det inte är så att det är något som dök upp som stör med aktiviteten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har vart medlem sedan runt omkring midsommar 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har det svårt då jag inte vet hur jag bifogar in en bild tyvärr men har en tidigare ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll runt sin omgivning ifall folk inte beter sig och dem till exempelt lallar grovt eller vdmar eller liknande regelbrott. För att hjälpa med dessa regelbrott så kan servervakter använda sig utav antingen kick eller svban vilket man använder olika varierande på vilken situationen det är. Servervakter kan också ha uppgiften att dva fordon om det till exempelt står o blockerar en dörr eller en väg eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Är kunnig inom dem flesta reglerna här på unive och är relativt aktiv. Har med hjälp av kunskapen för reglerna väldigt lätt för mig att veta vad en person bör bli svbannad eller kickad för. En till anledning varför jag vill bli är för att saker och ting ofta händer runt omkring mig då jag gärna skulle velat göra något åt den saken så att man kan lära sig att dåliga åtegärder får dåliga konsekvenser.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption hade t.ex kunnat varit ifall någon vittnar ett grovt regelbrott och inte gör något åt saken. Ett exempel till detta är ju då t.ex om någon snor en polisbil mit framför poliserna och sedan kör på massor utav folk med bilen och om en servervakt då ser det och inte gör något åt saken. Det kan dock också vara hela mottsatsen att dem kickar eller svbannar folk flertal gånger som inte har gjort något fel. Abuse hade kunnat vart att man rpar med t.ex toggleid igång för att kunna få en fördel och kunna se folks id genom väggar för att kunna förvänta dem om dem t.ex kommer runt ett hörn eller liknande.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka