Nekad viggovej | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? viggovej#0077

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001542bbed7

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är i skolan och de beror på vilka dagar de är men slutar inte senare än 15.30 och är då hemma senast 16.00. Jag brukar jag rpa ca till 22.00, på tisdagar och torsdagar har jag träning och lite då och då brukar jag köra golf på eftermiddagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem 28 juli 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bild kommer nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt kan man säga är en helt vanlig person som rpar som vanligt men som håller lite extra koll, och om det händer något regelbrott så kan en servervakt kicka eller ge sv ban till den personen och om det är ett allvarligt regelbrott så kan man ta vidare till en staff . En servervakt finns för att avlasta staff teamet för dem kan inte hålla koll på alla samtidigt. Servervakter kan också dva bilar så att det inte står trasiga bilar överallt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att det ska vara ordning och reda på serven då rpn blir mycket roligare då, och staffs kan inte hålla koll på alla vilket betyder att dom inte alltid upptäcker dom som gör regelbrott direkt så därför finns servervakter. Jag har också märkt att det står väldigt många trasiga bilar nästan överallt, vissa som står mitt i vägen och vissa som blockerar olika garage. Jag vill också bli servervakt för jag gillar inte problem spelare eller dom som förstör för dom som vill rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är tex att man revvar sig själv efter man har blivit skjuten, att man dva sin egen bil efter den har pajat, att man kickar/bannar sina polare för skojs skull. Inom polis kan korruption vara att man ger ut taser till en vän eller något liknande. Det kan också vara att man abusar sina perms till ett positivt sätt åt sig själv eller vänner.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-10-28)

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka