Nekad Beetlejuice | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? beetlejuice019

Vad är ditt Hex:ID 11000013bf78ed7

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Efter skolan brukar jag gymma sen komma hem och plugga eller spela lite. Väldigt oklart med specifika tider

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer inte ig men har blivit bannad 14 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens ansvar är att man ska va med aktivt hjälpa till lite ig på servern, det mesta servervakter ska vara till är att sådan spelare som inte kan bete sig som bryter mot reglerna o då gör regel brott så innan alla blir drabbade. om en servervakt då är där så är det servervaktens uppgift är att kolla så inte folk gör regelbrott så att det inte blir nått orättvist. alla ska förstå hur det går till och som servervakt kan man kicka som en varning eller svbanna om dem ej lyssnar eller gör nått som du som servervakt tycker att det personen gör är ban t.ex. om dem slåss o du säger sluta slåss o dem fortsätter så kan du kicka men om nån kommer o vdmar med mening så bannar du o klippar o skickar i dc ban bevis.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just nu är jag krim och mycket failrp sker men också för jag märkt att i vissa fall så är staffsen inte där eller ej ser eftersom vi e över 100 spelare kan dem ej va överallt o specca allt o alla o förstår det. det känns som att vissa Staffs tar extra tid på vissa scenarion och förstår staffsen vill kanske också rpa o göra roliga scenarion. men det kan då leda till att folk behöver vänta tills de kan få hjälp på deras

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan t.ex. vara att du ressar dig för du har lågt vatten samt mat sen att ressa efter ett scenario där du har blivit 12ad. Det kan också vara att ressa vänner som har dött i skottscenario samt att kicka folk utan anledning. Det kan också vara att du kickar/bannar någon under ett scenario samt att du ressar dig själv.
Anmäl

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (Din senaste ban var 2024-10-31)

Du får ansöka igen 2024-11-30.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka