Antagen ItzKADO | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItzKADO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Husein

Vad är ditt användarnamn på discord? 14_8

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2024-07-08

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på tidigare Bäckhäst och Mekonomen, och detta ger mig en stor erfarenhet inom fordonsindustrien som fordonsindustiren och service. Genom mina erfarenheter kommer jag att kunna bidra med en förmåga att snabbt förstå kundens behov och kunna erbjuda anpassade lösningar. Jag kommer naturligtvis spendera mycket tid och många poäng av mina erfarenheter för att kunna förbättra företagets team och ser till att det blir ordning och reda i företagets team.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag planerar att skapa långsiktiga kundrelationer och bidra till företagets framgång. Jag ser fram emot att kunna förbättra företaget och kunna komma långt med en strävande kundservice som kommer att nöja alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Har varit oaktiv senaste pga plugg, men är tillbaka starkt nu och därför vill kunna ha någon sorts av bindning som gör att jag fortsätter att spela. 2-3+ timmar per dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Båtbolaget.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka