Ej Antagen ItzKADO | Chef-jobb ansökan [AUTOEXPERTEN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzKADO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Husein

Vad heter du på discord? 14_8

Ange ditt födelsedatum: 7 September 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 07/06/2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på tidigare Bäckhäst och Mekonomen, och detta ger mig en stor erfarenhet inom bilindustrien som bilindustiren. Genom mina erfarenheter kommer jag att kunna bidra med en förmåga att snabbt förstå kundens behov och kunna erbjuda anpassade lösningar. Jag kommer naturligtvis spendera mycket tid och många poäng av mina erfarenheter för att kunna förbättra företagets team och ser till att det blir ordning och reda i företagets team.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag planerar att skapa långsiktiga kundrelationer och bidra till företagets framgång. Jag ser fram emot att kunna förbättra företaget och kunna komma långt med en strävande kundservice som kommer att nöja alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja. Jag är aktiv spelare som spenderar mycket tid för att kunna förbättre mitt jobb.
Jag spelar varje dag, och jag spelar +4h varje dag.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka