Antagen top1stash. | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

top1stash.

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget Chef

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? realtop1stash

Ange ditt födelsedatum: 6 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? 2026-04-15

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter är att jag tidigare varit chef på båtbolaget och jag trivdes väldigt bra som chef där. Jag är rak men rättvis och vet hur man tar hand om sina anställda och har ett allmänt bra ledarskap. Jag gjorde många roliga scenarion, hade många anställningsintervjuer och skötte det vädligt bra. Jag har utvecklas sen dess och lärt mig nya saker med tiden. Och tror att mina kunskaper & Erfarenheter skulle passat in väldigt bra.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att få många aktiva och engagerade anställda på företaget. Men också låcka dit kunder och göra roliga scenarion/ affärer ingame. Jag kommer även komma med nya ideer till båtbolaget t.ex göra roliga event exemplevis göra en utlottning eller typ en bilutställning och den som har finast bil vinner en båt eller liknade.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Spelar minst 8+ timmar om dagen. Jag har tid att vara chef på Båtbolaget och är inne på servern mycket.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka