Ej Antagen peejuiceee | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget (Chef)

Vad heter du i verkligheten? William.

Vad är ditt användarnamn på discord? pewpew6895

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2012

När fick du medlemskap på Unive? För ungefär 5 månader sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Hur mina tidigare erfarenheter som kan hjälpa mig som chef, är att jag har varit chef förut på Aimo Park, så jag har principen hur det är att vara chef över ett jobb. Dessutom är det ej samma grej att vara chef över Båtbolaget som Aimo Park. Annan sak, samt man jobbar inte samma. Men jag känner att jag kan ta ansvar över att vara chef över Båtbolaget.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring detta jobbet, är att anställa rätt personer som passar bra inom detta, samt också de som är mycket i tjänst, och är villig att ha det öppet för att sälja, samt också ta emot samtal från kunder! Så mest att anställa rätt personer som verkar passa bra inom rollen, sedan fixa bra anspassad lön, inom räckvidden man får ge till personen. Samt också ge upphöjning för de som är mycket i tjänst, och jobbar!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Hur mina aktiviteter kommer se ut för detta jobb, kommer det se väldigt stort ut, eftersom att jag är väldigt mycket aktiv att spela, även då gäller det Fivem, Discord och på forumet. Forumet gör ju ingen grej, men bara så ni vet hur aktiviten ser ut. På måndagar och onsdagar, kommer aktivieten se som minst ut, eftersom då har jag träningar vid 18 tiden, men såklart dock också att jag kommer kunna visa aktivitet, men inte lika mycket timmar som de andra dagarna!! : )

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka