Accepterad itshalvar | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

itshalvar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Maj 1996

Vad heter du på discord? Halvar#4689

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1,372

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 7-8+

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 1,372

Vad heter du? Benjamin Dover

Hur gammal är du? 25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag jobbar med lite allt möjligt från arbetsförmedlingen men jag känner att jag absolut vill utöka mina kunskaper och jobba med något där jag faktiskt kan hjälpa samhället, och jag har märkt att det inte finns så jättemånga sjukvårdare så finns inte bättre val för mig att jobba som sjukvårdare, jag är alltid glad och på bra humör och försöker få alla andra på humör för att livet är för kort för att inte vara glad. jag hade en sjukvårdare som hjälpte mig efter en olycka och den känslan jag hade efter att man blev räddad så var så bra att jag vill göra allt för att hjälpa andra.

Varför ska just du bli anställd? För att jag redan känner till en del processer som sjukvårdare från en kompis som lärt mig lite saker här och där, men jag är även väldigt lätt lärd och tar in ny information väldigt lätt, jag kan följa kommandon väldigt lätt och förstår "chain of command"

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag känner bara till lite från vad jag lärt mig av andra som jobbar inom yrket, men jag vill lära mig mycket mer!

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt-lungräddning vilket är en behandling med bröstkompressioner och ofta med inblåsningar för att upprätthålla hjärtverksamheten och andningen hos en person med hjärtstillestånd. man måste även tänka på vilket sätt personen ligger på, och kolla så att luftvägarna är klara, man måste även tänka på om det är ett barn eller inte, du kan inte pumpa ett barns hjärta som om det vore en vuxen person.

Förklara vad radiodisciplin innebär. att man ska använda radion på ett bra sätt, inte skrika, vara kortfattad, börja med sitt rakelnummer, inte prata i radion medans en annan pratar, rent enkelt ha sunt förnuft och att man ska använda rätt slutord så andra på radion förstår som t.e.x

Kom- Används som "jag har pratat klart, nu kan ni prata"
Slut kom- Används när talaren inte har något mer att tilläga men vill få en bekräftelse att talet är slut från båda parter.
Klart Slut- Används när meddelandet är slut och inget mer ska tillägas om det så länge det inte är en akut situation
Uppfattat- När du har uppfattat det som sades.
Repetera- självförklarat... att man vill att den som nyligen pratade ska repetera det den sa

Har du några andra frågor? ja, blir det någon form av utbildning efter om man blir godkänd?

Tillbaka