Nekad isse.9 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Vad ska gänget heta? 14K Warriors

Vad är ditt discord namn? isse.9.

Ditt födelsedatum: 12 December 2009

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja de har jag. Jag har rpat krim många gånger i unive både i gäng och som solo. Jag har varit boss i 2andra gäng även varit ledning och kapten i några gäng. Jag känner att jag ska testa att bli boss igen och bli stora och ha en rolig krim rp. Jag vet hur de är att ha ett gäng de kan vara avanserat och båda enkelt. Som ett gäng ska man visa lojalitet och visa respekten för de andra gängen så man inte hamnar i krig för att vi kriminella ska vara osynliga för polisen och om vårat gäng bara startar krig och kaksar sig så kommer polisen snart veta vilka vi är. Så vi kommer hålla oss lite gömda och även visa dominans i smyg. Jag har prat krim många gånger så jag vet hur de är att vara boss. Bara man skärper sig så kommer allt gå bra

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? mig själv isse.9. , edde.9, danteskills, lallaren34, swedish rap, zime, danmark hatare, robban11, konnyk1,titusdittmer heltcrazy

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? isse.9.,lallaren34, zime, danmark hatare, titusdittmer och heltcrazy

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? vi kommer satsa på att bli ett street gäng som har färgen lila tror vi. Vi kommer satsa på att bli kända för att vi är smarta och inga att leka med. vill inte bli ett gäng som bara tänker på vapen osv vi ska bli ett roligt gäng som kommer ha en rolig rp. Vi vill vara street för att de passar oss bäst och vårat namn. vi kommer satsa på att blir stora och visa upp oss men vi kommer ligga lågt i början. vi komemr inte vilja starta krig med några för att vi kommer vara smarta.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? varför jag tror att jag kommer passa som boss i detta gäng är för att jag kör smart, inte vill skjuta mycket och satsar på en rolig och social rp här på unive. jag kommer ta hand om mina medlemmar och hålla koll så de inte håller på och skjuter för vi ska vara diskreta i vårt gäng så inte polisen vet något om oss. jag är en bra lyssnare och tänker smart. jag är bra på att vara högt uppsat för gillar att ha kontroll och tänker smart. är bra på att snacka så om ett gäng är arga på oss så löser jag alltid de med att betala de för vi söker inga problem och de är så vi kommer köra.

Vad är din vision med gänget? vi vill uppnå att vi som ett gäng ska vara smarta och bli kända för att vara skyssta så inga problem händer. vi vill också uppnå att bli ordentliga och inte vara skjut gäng. vi ska vara som en familj att alla känner alla, vi ska inte vara ett gäng där vi åker 2 och två vi åker tillsamans som ett lag. om någon vill gå med så ger vi de en chans att komma in i vår familj som vi kommer bygga upp. vi ska vara ett gäng där alla känner sig mednade och viktiga vi ska ha en bra komunikation och respekt för de kommer göra så att vårt gäng håller. vi kommer sammarbeta smart, alla ska få visa sina styrkor och man gör inte saker själv utan som en familj. vi ska finnas länge om vi blir godkännda i framtiden ser jag vårt gäng som stort och flexsibelt gäng som tänker smart. saker kommer alltid att gå fel men då kommer vi lösa de vi vill verkligen detta och vi vill ha en chans att visa oss här på unive. de är våran vision

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? vi kommer bidra med en positiv social rp för vi kommer vara flexsibla, spela smart och tänka smart och vara roliga och diskreta. vi kommer göra roliga scenarion och kanske göra sammarbeten med andra små gäng så vi kommer nå till toppen. vi komemr visa respekt för andra gäng och hålla oss under radarn. vi kommer bilda en positiv rp för att jag tar in seriösa personer och vi kommer vara som en familj så vil alla känner alla.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka