Nekad Alexander122 | Gäng ansökan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är gängets namn och finns det någon särskild betydelse eller bakgrund till det? Bracos family jag och min vän har inte haft råd men att köpa ett gäng så vi tar chansen att ansöka och vi kommer vara ett gäng som är till gröt droger och inte så mycket skjutningar

Vad är ditt discord namn? Lägg ägg i farfars sägg

Ditt födelsedatum: 8 Juni 2012

Har du spelat i eller lett ett gäng tidigare? Jag har varit med i många gäng och jag har även varit vice boss i ett gäng så jag vet hur kulturen är. och jag vet hur gäng möte går till och hur man gör via den kulturen

Vilka spelare kommer vara med dig i starten?
Beskriv gärna deras roller eller styrkor till gänget.
En vän som är medlem en kille som har ped och medlem o andra roller men ej Krim men han hade innan men han fick indraget så vi hade också tänkt att ha mer folk men han som har ped ska vara boss och jag vice med han som är medlem och jag är medlem o Krim och har varit servervakt och vi tänkte ta in ett snällt gäng och vi hade tänkt att inte ha så många krig för anpassa oss till knark kulturen och ha ett labb i våran kyrka

Beskriv ert gängs bakgrund eller historia! Vi har varit ett gäng busiga killar som har begått lite brott, att stjäla en cykel och sedan återgått från de till att göra ett stort bankrån. Och vi har även varit med i gäng och gjort många scenario med rån och kidnappningar och vi är även skjutit mycket men de har även vart folk med aimbot så detta gänget kommer söka igenom så folk inte ha aimbot så vi kommer mest göra knark och skjuta lite folk inblandad och kidnappningar

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Nej de är de inte vi är tre nu men de är bara jag som är krimenell så vi kommer ta in mer folk

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och vad gör er inriktning intressant för servern? Vi kommer inriktar hos mest med droger och inte så många skjutningar och vi kommer ha ganska många allianser första Dan så vi kommer ta in folk som får chansen att ha ett gäng utan folk som har aimbot och vi kommer göra många roliga scenario och vi kommer anpassa oss till ett street gäng

Vilka egenskaper har du som ledare över gänget? Ja jag kommer säga till så alla är vänner med dig och kan bete sig mot polisen och oss och att folk inte åker och skjuter folk hej vilt så vi inte få så mycket krig så vi kommer mest vara i huset och göra droger och hänga och att man inte ska åka ensam man ska åka ensam så dom är uppkäftiga så om nån av boss eller vice så är dom inte ensamm

Vad är din vision med gänget? Jag vill uppnå med ett bra rpande med knark och inte skottningar så vi vill helst komma etta med knark tabellen och inte skotta för de är inte våran grej

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer ha socialt rp så folk kan tycka om de och vi kommer inte skotta så vi inte kommer ha fiende sen kommer vi även satsa på att ha många vänner från gäng och ha många vänner

Har du läst igenom Gäng reglerna?
Finns det några regler ni tycker är extra viktiga att följa?
Ja

Nekad, vi söker endast kulter som rp som de ej folk som håller på med knark

Tillbaka