Nekad Lampa | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lampa

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? Lucianos

Vad är ditt discord namn? antonbarana kommer att vara bossen vilket vi har beslutat men han också att skriva mest och snacka om vad vi skriver! han kunde inte därför att de var nåt fel men de är inga problem för jag finns här och hjälper honom (Teamwork)

Ditt födelsedatum: 7 Juni 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? ja men antonbarana har gäng erfaren heter vilket gör så att han är en bra boss som vi alla tycker i hela gänget samt så var han med i the lost mc och tyckte att de fungerade väldigt bra samt så har anonbarana väldigt mycket kunskap och han är mogen vilket gör så jag tycker han har erfarenheter

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? #antonbarana #lampa.apa #isse.9. #fakebenne #danmarkhatare #robban11 #zime06 #dante_skilss #edde.9 #lallaren34 #folkeofc #konnyk

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Nej tyvär så är inte alla kriminella men de gör inget därför att det delas ut 6 kriminell roller men antonbarana kommer vara hård mot alla och försöka ta upp med donations ansvariga att folk som går med nu får inte lämna diräkt bara för dem ville ha kriminell rollen men iallfall så är inte #antonbarana #isse.9 #fakebenne #danmarkhatare #zime06 #lallaren34 men alla som kommer få krim har jag och antonbarana beslutat att de måste minnst vara med i 1 vecka annars kommer vi ta de vidare för inte ska folk ha kriminell när dem inte gjort ett piss och ljuger för oss utan vi ska vara ett seriöst gäng som inte lallar antonbarana och jag har snackat med alla och nästan alla är ungefär 15 och inga lallare som är med i gänget!

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Street därför att jag och min boss samt andra vice bossen, ledningarna har kollar på röstningar samt så har vi haft ett möte och vi kom fram till att vill många ville ha street för att vi tycker de är roligare samt att åka runt och ha kläder som vi gillar samt kunna byta kläder och ha lite blå kläder så man inte behöver bara ha kostym eller mc väst utan vi vill vara ett fritt gäng som har de roligt och bygger upp roliga scenarion tillsammans så vi blir populärast är vårat mål samt att vi nån gång ska göra ett bankrån och streama när vi gör de vi har faktist en person som är medlem i lucianos som streamar lite grann men inte får så många tittare men fortfarande streamer som både stöttar oss och för ägaren och alla admins att få in nya roliga spelare!

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? De som gör mig till en bra boss är att jag inte komemr ksuta mycket samt kommer jag bygga upp ett gäng som är mogna skuter så lite
som möjligt samt så kommer jag bilda upp ett gäng som är aktiv lojala samt sociala och inte kaxiga ser vi nån som skuter runt och lallar kommer
hen få sparken ur gänget eller varning
för lucianos kommer vara snälla, glada,
trevliga, snacka mycket med folk skapa
aliens med många och desutom så kommer jag starta lucianos därför att vi vill göra krim rp nivån så hög som möjöligt så ingen kan förstöra krim rp!

Vad är din vision med gänget? vad jag som boss vill uppnå med detta gäng är att vi ska köra smart och var diskreta vi ska inte bli stora för att vara bra på att skjuta utan för vårat smarta tänkande. vi kommer vara som en familj att alla känner alla man kommer rulla som ett gäng och inte i olika grupper. om någon kommer och vill gå med så släpper vi in de. vad vi ska göra för att gänget ska kunna hålla sig länge är att vi ska visa lojalitet, att alla är värda något, att man kan lita på varandra och att alla är sams. vi vill uppnå oss som smarta och är ett lojaletift gäng. vi kommer alltid råka ut för dåliga saker som tex krig med då löser vi det som en familj och vi löser de diskret så inte poliserna vet vilka vi är. i framtiden ser jag oss som ett stort gäng och kända för hur smart vi kör och hur flexsibelt vårat gäng kommer vara. vi kommer försöka hålla oss under radarn men ändå ha mycket komuniktation och lära känna alla gäng.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? alla i vårt gäng kommer bidra med rolig rp och göra roliga scenarion med varandra och även andra gäng. Vi kommer köra smart och kommer vilja jobba upp oss högt inom alla gäng fast jobba upp oss roligt och göra roliga scenarion. vi kommer vara seriösa, hårda men ändå roliga. vi kommer vara ett gäng som pratar mycket och undviker att skjuta för vi ska vara diskreta mot polisen. vi ska vara de gänget folk kommer till om de behöver saker, så som att om någon behöver något så är vi själva leverantören. vi kommer visa respekten för alla andra gäng oavsett om de är små eller stora vi kommer inte vilja ha problem och vi kommer köra väldigt smart. vi kommer ha en positiv rp med att vi också anställer nya personer och släpper in de i vår familj. vi vill ha seriösa personer i vårt gäng.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka