Inaktuell isakpisak | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

isakpisak

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: Isakpisak_123

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? för att jag är bra och aktiv och är bra på att fokusera på en grej och jag har varit staff nyss men blev tyvärr bort tagen med den roller pga att jag var inte jätte aktiv i spec men jag ansöker igen för att nu fokusera på spec och mass areports och jag tycker jag kan ta det ansvar att vara en staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycket att folk tror att detta server är att lalla på men såklart man ska ha kul på servern men inte så folk inte tycket att det är kul och att folk bryter ofta mot reglerna och t.ex tar bilar framför ägaren som är lite onådigt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kan fixa det med att ta ett snack med dessa personer och se till att de inte gör det igen och så de fattar att man inte ska göra så och ha en seriös rp och kul inte en rp som förstör andras rp och vi kan specca extra ofta och försöka hindra att det händer

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? om man ska agera professionelt så ska man prata med en bra ton så personen fattar och ta alla situationer lugnt och försöker hindra konflikter med folk och ännu mer

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer ha tid med att vara staff och vara andra saker och göra andra grejer och jag kommer se till att alla grejer får sin tid och jag kommer såklart vara väldigt aktiv här

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar unive i ungefär 2år nu men varit medlem i typ 8månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej Tack!

Tillbaka