Antagen 4p73 | Ansökan till Staff [4p73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tas i intervjun

Ditt discordnamn: 4p73

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom det passar mig. Jag är mogen, kan mycket om att vara staff och har erfarenhet inom det området. Jag vet hur man ska agera och bete sig som staff, jag vet hur man håller det professionellt i support och andra ärenden. Jag är noga med dokumentation och kommandon så att inget fel händer. Jag är en sådan person som lär sig snabbt, är det något jag inte fattar så vet jag hur jag tar mig tillväga för att lära mig. Det kan vara genom att fråga andra staffs eller andra sätt. Mitt mål som staff i Unive kommer vara att öka rp-nivå maximaltt för att servern ska vara rolig för alla som joinar och spelar. Det ska vara en trevlig community så alla har det kul.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det fel jag ser på servern just nu är att folk lallar hej o vilt. Det händer på många platser, t.ex sjukan eller marja lisa. Folk följer inte reglerna och gör det de känner för, även om det bryter emot reglerna.
För mycket regelbrott inom den kriminella rpn är något som påverkar servern. Det är oftast inom skottlossningar, så klart så är det en del av rpnandet, men att det sker mycket regelbrott är problematiskt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att specca extra mycket vid platser där lall oftast sker. Loggs finns alltid och ljuger aldrig. Det är bara att ta åtgärder på dessa personer. Kommunikation inom Staff Teamet är viktigt för att servern ska fungera. Jag, tillsammans med övriga ska ge åtgärder till problematiska personer, det behöver inte alltid vara någon hård åtgärd, utan är det något milt räcker det med en muntlig varning. Däremot, ifall det sker gång på gång så är man lite hårdare. Ser man mycket fel från personer som begår grövre regelbrott efter varandra så är det bara att skicka dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt som staff genom att aldrig vara partisk, agera i support med en lugn och god ton så att en bra stämning hålls. Man skall alltid kolla från båda sidorna av ett ärende och vara rättivs. Man ska till exempel inte hjälpa sina vänner i ärenden just för att de är dina vänner. Har de gjort fel så har de gjort fel och åtgärder tas. Det är jätte viktigt för mig att agera professionellt dels för att en bra stämning ska hållas och personer ska ej känna sig hotade eller hånade på något sätt, men även för att arbetet ska ske smidigt utan nårra fel samt att man ska kunna hantera stressiga situationer på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? En bra balans ska finnas. Så klart så har jag ett privat liv där jag umgås med vänner och familj samt gör andra aktiviteter och fokuserar på skolan och utbildningen. På fritiden så kommer jag att ägna min tid på staff arbetet, jag kommer RPa mindre för att fokusera på det viktigare grejerna, som att göra mitt bästa för Unive ska utvecklas, alltså genom staff arbetet!

Hur länge har du spelat på Unive? Några år nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte särskilt på Unive, fast har spelat FiveM sen 2021 och har varit det på andra servers, men vill ej snacka om andra servers när jag spelar på Unive nu. Jag vet hur man beter sig och agerar som staff på ett professionellt sätt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Redo på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka