Accepterad Humpe_sniper123 | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Humpe_sniper123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Rosselito

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär ingame ska hetta Kent Kentsson och åler på han ska vara 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Generös, hjälpsam och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: min karaktär flyttar till er stad från en annan stor stad och ska fortsätta med sitt mål att tjäna ihop till hans dröm prylar så som fordon och annat. Framtidsplaner för min karaktär är att skapa en social trygghet hos de andra i staden och hitta nya vänner som kan hjälpa till med hans drömmar och mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med från min tidigare erfarenhet av rp, är att bidra med en hög rp nivå och tänka på andra spelare, man ska alltid ha tanken att man alltid spelar för motparten det vill säga att du spelar för bådas bästa så både jag och de andra spelarna kan få en rolig och trevlig stund när vi rpar. Jag bidrar med en hög rp nivå samt en trevlig spelare som gillar att hitta nya vänner samt att bidra med den sociala biten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man spelar för båda parterna och gör det bra för både dig och din mot spelare för bådas skull och för att båda ska ha en bra stund och ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot regelboken någon gång då jag vill ha ett seriöst och bra rp runt omkring mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM som står för vehicle deathmatch detta innebär att du dödar någon med hjälp av ett fordon och detta är emot reglerna. Samt RDM detta står för random deathmatch och innebär att du utan anledning och motiv dödar någon och är också mot serverns regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja att ni vet om att jag verkligen tar rp på högsta allvar och hatar själv folk som är innne för att lalla

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka