Nekad isacoo09 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isacoo09

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? isac090296

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan albarskog föd 86

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig trevlig respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är en rolig men trevlig karaktär men tar sitt jobb på strösta allvar och kämpar för det som är rätt det ar varit ganska tufft för honom så han kämpar för att få göra det bästa i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett roligt men trevligt rp och bidra med ett extra skratt till staden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta innebär att man ska spela för bådas vinst alltså att man ska hålla en bra och fin ton för att ha ett sånt bra rp som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att jag hade varit en ganska bra passning för denna server och ser stort framm emot att få sammarbeta med er och eventuellt bli en del av detta

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)`

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka