Nekad Ogsar.se | Medlem ansökning (hugge72.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogsar.se

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Avander

Vad är ditt discord namn? Ogsar_se

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Segerström 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålmodig, lugn och modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Segerström växte upp med en jobbig bakrund då han blev mobbad i skolan och på fritiden han satt hemma spelade och var med familj. I framtiden så vill han försvara andra som inte kan försvara sig själva och vara lycklig med ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Få folk ha en trygg RP upplevelse och ha kul samtidigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte försöker “vinna” som din karaktär, utan att du aktivt spelar på ett sätt som gör motpartens (eller berättelsens) situation mer intressant och givande – även om det innebär att din egen karaktär förlorar, misslyckas eller drabbas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch Det betyder att jag dödar eller skadar någon utan en rimlig anledning. VDM - Vehicle Deathmatch Det betyder att jag använder ett av mina fordon för att döda

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag är bara taggad på att få köra på servern.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka