Antagen Humpe_sniper123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Humpe_sniper123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Rosenius

Ditt discordnamn: humpe_sniper123

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att just jag ska bli straff är då jag har en professionell insyn i straff yrket då jag sedan tidigare har arbetat på andra stora servrar inom straff rollen. Jag kommer bidra med hög aktivitet och stöd till mina andra straff kollegor och bemötta personer som jag själv vill bli bemött. Den främsta anledningen varför just jag ska bli straff är, pga min erfarenhet som straff samt att jag skulle bidra positivt till rättvisan och renligheten i servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för många, kids som skojar runt och förstör den traditionella och professionella RP som faktiskt finns här på unive. Med bland annat, Vdm, failrp, och copbait för att nämna några regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att JAG tillsammans med mina övriga stad kollegor är aktiva och speccar scenarion så dem går rätt till, att hålla koll på speciella platser där jag/vi vet att personer som inte är seriösa brukar hänga på, tror jag att vi kan få bort personer som inte vill denna serven väll

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig som person skulle jag säga att det är extremt viktigt att agera professionellt, då jag själv har stött på lite sämre straffs i tidigare servrar och vet hur man kan känna om man stöter på en oseriöst och oprofessionell staff därför är det väldigt viktigt för mig att agera professionellt i alla typer av staff jobb. Att agera professionellt i sin staff roll kan du göra genom att exempelvis ha ett gott bemötande även om personen har begått ett regelbrott samt att man ska tänka på att inte makt missbruks att man är staff utan behandla alla lika trots att man är staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Trotts mitt privat liv så kan jag utan tvekan vara mycket aktiv Som staff och jag hade prioriterat mitt staff arbete högre än mitt egna rp på serven det vill säga att jag skulle jobba mer staff relaterat än att rp’a själv, detta för jag tycker det är ett roligt jobb och ett mycket viktigt jobb

Hur länge har du spelat på Unive? 1 Månad anledning till att jag är test medlem är att jag har privat sak varje söndag kl 19 och missat 4 st rp intro tyvärr

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag! Jag har tidigare varit både staff och admin på andra stora server, blandat annat, Sweden rp, fjällen roleplay och tidigare Pingvin roleplay för nått år sen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka