Nekad Hugot | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugot

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262377689/

Ditt Hex-ID: 11000011201dcd9

Vad är din discord tagg? Rasmus#8970

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 30 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krimrank

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag startade yacht rånet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har inte varit inne på servern på hur länge sen, körde väldigt aktivt. Sen bestämde jag mig för att köra med lite gamla vänner som fortsatt köra, de har försökt få in mig i det igen och så sa de att det inte var krimrank längre så tänkte att det var kul att få göra lite rån! Sen visade de sig att de bara sa det för att få mig att börja spela igen, men det fick ju mig att starta rånet trots att jag inte hade krim rank.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och lovar att inte göra om det, ska försöka ansöka till krim och medlem igen som jag förlorat på riktigt. Blev ett väldigt misssförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit på grund av att jag var ny och inte kunde så mycket om unive men sen gick jag med i discord servern och läste alla regler och sånt och sen blev allting bra då de var att jag körde mot rött, för fort, osv. Den tredje försökte jag överklaga jätte många gånger, men jag fick sen förklarat för mig vad jag gjorde fel och förstår helt klart varför det blev som det blev.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde fakta checkat reglerna vilket jag skulle gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja titta alltid reglerna när man inte kört på ett tag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka