Nekad .Kapten | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoskebab

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199845972524/

Ditt Hex-ID: steam:110000170659a2c

Vad är din discord tagg? amoskebab

Vem var det som bannade dig? yren

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mott unives regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort mitt första rån på länge tänkte att jag hade mask på mig men märkte att jag inte hade de under rånet. sen kom pwg när jag krockade min bil och rpade inte på mina skador så utvecklat utan jag sa bara aj ett fåtal gånger när jag kunde använt mig av /me och sagt aj under en längre tid så jag ej blivit bannad för de sen kom fearrpn när jag hoppade ut ur min bil så jag tänkte ej på fear rpn och hoppade in i en annan bilen medans dom riktade mot mig detta är inte något jag brukar göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig då jag gjorde fel igenom att ej följa serverns regler

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad förut men kommer ej ihåg vad de var nog mest 2021-22 bans när jag var ickemedlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänkt efter rpat på skador haft mask under rånet och värnat om mitt liv då jag kan dom här reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Om jag hamnar i samma scenario igen hade jag kunnat följt servers regler som jag brukar göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka