Accepterad đ“œđ“˜đ“›đ“›đ“”đ“”đ“” | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199512760870/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad Àr din discord tagg? hello_alla12

Vem var det som bannade dig? 2eeasy123

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-12-28 151735.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en sak som inte var rÀtt, jag bytte polis till krim sÄ blev de fel bara

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag har varit polis ett tag och sen hitta jag ett polis förrÄd med massa vapen i och jag tÀnkte inte sÄ mycket pÄ de sÄ jag tog 2 stycken och typ 100 blad av droger sen sÄ efter de sÄ la jag in de i min bil. sen skulle jag pÄ kalas och dÄ stÀngde jag av datorn sen fÄr jag ett meddelande av 2eeasy123 att jag var dum i huvudet och skit och han bad mig hoppa support sÄ kunde ej hoppa support och dÄ drog han min medlem och perma banna mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var helt rÀtt gjort man ska ej ta saker frÄn polisen Samt andra jobb/gÀng

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad 2024 nÄn gÄng dÀr dÄ jag var med massa vÀnner och dom sa att jag skulle skicka en dc i eran dc, och jag tÀnkte inte mer pÄ de sÄ jag gjorde sen vart jag bannad frÄn dcn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara sÄ dum att fÄ för mig att ta frÄn polisen, skulle tÀnkt innan jag fick för mig att göra nÄtt sÄnt vall, ska aldrig göra om de!

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja 100%

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? yessss

Du Äker pÄ karaktÀrswipe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka