Nekad Hugo-PetterssoN | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2004

Vad heter du på discord? Hugo-PettessoN#6901

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 300

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Runt 3 timmar per dag men inte varje dag kan bli mer på vardagar

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne nästan varje dag speciellt på vardagar då jag studerar hemma och har dötid mellan lektioner osv.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 300

Vad heter du? Göran Persson

Hur gammal är du? 40

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Vill testa något nytt har jobbat som polis ett tag nu och har tröttnat en hel del. Jag har märkt att ni har brist på personal och vill göra det bästa för den här staden. Jag tycker också att dom som jag har mött inom sjukvården tycker sitt jobb är kul och dom har gjort ett bra jobb. Jag vill bli lika bra som dom och rädda många liv.

Varför ska just du bli anställd? Eftersom att jag har kört polisbil så är jag duktig på att köra i snabba hastigheter jag är duktig på att följa åder och att prata i radio.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej men polisyrket går in lite i ambulansen eftersom vi sammanbetar mycket. Jag har vissa erfarenheter så som köra blått, prata i radio, följa åder och att ta larm.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärta och lugn räddning. Man utför HLR när en patients hjärta har slutat att slå. Man placerar båda händerna i mitten på patientens bröst och trycker ner 30 ggr och sedan så blåser man in luft igenom mun samtidigt som man håller för patientens näsa. Man gör detta tills att man får livstecken från patienten.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Man pratar inte över någon i radion. Man pratar i lugn och samsad ton trotts stressade situationer. Man ska sammanfatta det man vill säga så man inte pratar för länge i radion vilket kan leda till att andra inte får prata som behöver de. Man använder sig av olika förkortningar och ``kom´´ ``slut kom´´

Har du några andra frågor? Just nu är jag polis men om jag får jobbet så kommer jag säga upp mig där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka