Nekad Hss0 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hss0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 923 — Övrigt
Anledning: Korruption, tar ut pengar från kassan och säger inte sanningen.
Personal: KalleAnka
Datum: 2026-05-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill be om ursäkt för det jag gjorde. Jag tog pengar från kassan trots att jag visste att det inte var tillåtet. Jag förstår nu varför det bröt mot reglerna och varför jag blev bannad.

Det var ett dåligt beslut från min sida och jag ångrar det. Om jag får en ny chans kommer det inte hända igen och jag kommer följa serverns regler ordentligt framöver.

Jag hoppas ni kan överväga att ge mig en andra chans. Tack för att ni läser.

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag förstår att jag bröt mot reglerna när jag tog pengar från kassan, och jag inser att det förstörde RP och ekonomin på servern. Det var ett dåligt beslut från min sida och jag ångrar det. Om jag får en ny chans kommer jag följa reglerna och se till att det inte händer igen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att reglerna finns av en anledning och att mina handlingar påverkar andra spelares upplevelse på Unive. Jag förstår nu att det jag gjorde förstörde RP och gav en orättvis fördel. Jag har också lärt mig att tänka efter innan jag gör något som bryter mot reglerna. Om jag får en ny chans kommer jag spela seriöst och följa serverns regler framöver.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni borde ge mig en till chans eftersom jag verkligen förstår vad jag gjorde fel och tar ansvar för det. Jag har lärt mig av mitt misstag och vill visa att jag kan spela seriöst och följa reglerna på Unive. Alla kan göra misstag, men jag vill använda en andra chans till att bevisa att det inte kommer hända igen och bidra till en bättre RP-upplevelse för andra spelare.

Har du bevis som stödjer din överklagan? ja

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka