Nekad Hss0 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hss0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 920 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: tar pengar från jobb kassan
Personal: egyalanex2009
Datum: 2026-05-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill vara helt ärlig och erkänna att jag tog pengarna från kassan. Jag ångrar det verkligen och jag förstår att det jag gjorde var helt fel och emot reglerna. Det var ett dåligt beslut i stunden och jag skäms över det.

Jag är verkligen ledsen för att jag förstörde RP för andra och skapade problem för servern. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och jag accepterar att bannen kom av en anledning.

Om jag får en ny chans så lovar jag att detta aldrig kommer hända igen. Jag kommer spela seriöst, följa reglerna och respektera RP samt andra spelare.

Tar du ansvar för det som hände? ja de va Fel av mig att Göra de och jag Kommer Aldrig gör om de

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag valde att ta pengarna och jag förstår att det var fel och emot reglerna. Jag ångrar mig djupt och jag är verkligen ledsen för att jag förstörde RP och skapade problem för

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och jag försöker inte skylla ifrån mig. Jag förstår att jag gjorde fel och att jag förstörde för andra, och jag ångrar det på riktigt.

Om jag får komma tillbaka kommer jag visa med mina handlingar att jag kan sköta mig, följa reglerna och spela seriöst RP. Jag vill verkligen fortsätta på servern och jag kommer inte göra om samma misstag igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka